Гарантія
На які товари розповсюджується гарантія?
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Що робити, якщо виявлено несправність у придбаному товарі?
Де і як можна зробити обмін, повернення чи ремонт по гарантії?
На які товари розповсюджується гарантія?
Абсолютно на всі товари, які представлені на нашому сайті, поширюється фірмова гарантія від виробника.
Не забувайте оглянути та перевірити товар перед отриманням. Підписуючи накладну під час отримання, Ви погоджуєтесь, що товар доставлений у повній комплектації та не має дефектів.
Яка тривалість гарантії?
Гарантійний термін у кожного товару свій. Точне значення для конкретного товару Ви можете дізнатися на сторінці товару, що Вас цікавить, або у консультантів.
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Так, Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам Закон "Про захист прав споживачів".
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
— товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
— товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
— збережено всі ярлики та заводське маркування;
— на упаковку не наносилися написи, вона не обмотана скотчем та іншими липкими стрічками.
Зверніть увагу, що мундштуки та товари, в комплектації яких є мундштуки, входять до Переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затвердженою Постановою КМУ №216 від 23.09.1991 р. Тому повернення таких товарів належної якості неможливе.
При надсиланні товару назад для проведення обміну або повернення вкладіть у посилку:
— товар у повній комплектації та упаковці;
— гарантійний талон (якщо був у комплекті);
— чек про оплату вартості товару.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні товару належної якості, покупцю повертається лише вартість товарів, що повертаються. Вартість доставки товару покупцю та вартість доставки назад до магазину не відшкодовується.
З суми, що повертається покупцеві, утримуються::
— сума перевищення понесених магазином витрат на доставку товару покупцю над оплаченою покупцем вартості доставки;
— сума перевищення понесених магазином витрат на оплату комісії (банку, поштовим службам тощо) за прийом платежу від покупця над сплаченою покупцем комісії за переказ грошей;
— сума комісії за здійснення переказу коштів, що повертаються на банківський рахунок покупця.
Заміна чи повернення товару неналежної якості проводиться тільки після перевірки товару авторизованим виробником сервісним центром та видачі ним акта з фіксацією наявності у придбаного товару "суттєвої нестачі, викликаної заводським дефектом".
Що робити, якщо виявлено несправність у придбаному товарі?
По-перше, візьміть себе в руки і не панікуйте. Мирним шляхом вирішити таку ситуацію набагато простіше та швидше.
По-друге, зв'яжіться зі співробітниками нашого магазину будь-яким зручним для Вас способом. Вони проконсультують Вас як надіслати товар до сервісного центру. Після отримання товару сервісним центром, його співробітники проводять перевірку на наявність зазначених дефектів і виносять рішення чи є в товарі поломка та причини її виникнення.
Якщо справді має місце несправність, що виникла з вини заводу-виробника чи нашого магазину, ми відремонтуємо або замінимо Ваш товар на такий самий новий. Якщо гарантійний випадок виник у перший місяць користування товаром, то ми також відшкодуємо всі витрати на доставку, що понесені на ремонт/заміну.
Якщо сервісний центр виносить рішення про те, що несправностей у товарі немає, вони виникли з причин, що не залежать від заводу-виробника та нашого магазину або з моменту купівлі товару пройшло більше 14 днів, то вартість доставки товару до сервісного центру та його повернення звідти оплачується покупцем .
Де і як можна зробити обмін, повернення чи ремонт по гарантії?
При бажанні обміняти або повернути товар, Вам необхідно, зручним для Вас способом, зв'язатися з консультантами нашого інтернет-магазину (Контакти) та узгодити зручний для Вас спосіб повернення або обміну товару.
Здійснити гарантійний ремонт можна у нашому чи будь-якому іншому сервиному центрі, який авторизований заводом-виробником. Для цього зв'яжіться зі співробітниками нашого магазину зручним для Вас способом. Вони проконсультують Вас про адреси сервісних центрів, терміни та умови гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Положення про гарантію
Купуючи товар в інтернет-магазині «Альфа-Тест», Ви підтверджуєте, що ознайомлені з Положенням про гарантію, поданим нижче, повністю його усвідомлюєте та приймаєте всі його умови.
1. Інтернет-магазин «Альфа-Тест» забезпечує безкоштовний ремонт придбаного товару (далі - «товар») протягом гарантійного терміну, що вказаний в гарантійному талоні придбаного товару. У випадку, якщо в комплектації товару немає гарантійного талону, то жодні гарантійні зобов'язання на такий товар не росповсюджуються.
2. Гарантійний ремонт здійснюється в строк не більше 21 (двадцяти одного) дня з моменту отримання сервісним центром товару від покупця.
3. У разі неможливості виконання п. 2 інтернет-магазин «Альфа-Тест» зобов'язується провести заміну товару, що вийшов з ладу на рівноцінний або, при його відсутності, - на аналогічний.
4. Гарантійне обслуговування і заміна товару проводиться тільки при збереженні товарного вигляду виробу і оригінальної комплектації обладнання (упаковки без додаткових написів і не обмотаної скотчем, технічної документації, чохлів, мундштуків, шнурків для носіння на руці і т.п.)
5. При втраті Гарантійного талона або внесення в нього змін або доповнень особами, не уповноваженими постачальником, всі права на гарантійний ремонт анулюються.
6. Гарантійні зобов'язання не поширюються на товар:
- без упаковки або в неповній комплектації;
- з порушеними гарантійними пломбами;
- з механічними пошкодженнями (відколами, потертостями, подряпинами тощо);
- що мають сліди потрапляння на/в товар (як ззові так і всередині) будь яких рідин;
- з виявленими всередині сторонніми предметами (комахами тощо);
- в разі спроби модифікування схемних і конструктивних виконань, оригінальної прошивки;
- вийшов з ладу з вини споживача через недотримання Вимог до умов експлуатації обладнання і/або мають сліди забруднення, задимлення, пошкодження вхідних ланцюгів, потрапляння вологи чи рідини і т.і.;
- серійний номер якого не збігається з номером, вказаним в Гарантійному талоні.
7. Гарантійні зобов'язання не поширюються на необхідне регулярне профілактичне обслуговування товару - калібрування приладів, заміну зношених запчастин і датчиків і т.п.
8. Гарантійні зобов'язання не поширюються на елементи живлення, що поставляються в комплекті з товаром.
9. Витрати на доставку обладнання в сервісний центр і повернення оплачуються Покупцем.
10. Продавець не відшкодовує особливий, випадковий, прямий і непрямий збиток, недоотриманий прибуток або збитки, (включаючи, але не обмежуючись перерахованими) пов'язані з несправністю товару, використанням товару або неможливістю використання товару.